Retourvoorwaarden
Is je pakketje niet naar wens? Wat vervelend! Dit willen we natuurlijk snel voor je oplossen. Binnen 20 dagen na ontvangst kun je een product retourneren. Onze retourservice is mogelijk voor producten die voldoen aan de volgende voorwaarden:
- Het product is compleet, in originele staat en onbeschadigd.
- Het product is voorzien van originele etiketten, labels en/of kaartjes.
- Het product zit (indien mogelijk) in de originele onbeschadigde verpakking.
- Het product is ongedragen en ongewassen.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Retour kosten zijn voor eigen rekening. Je kan je pakket retourneren in de originele verzendzak of een eigen verpakking. Wij verzoeken je om de factuur mee te leveren met de retour. Zo kunnen wij snel jouw gegevens vinden en kunnen we de retour sneller afhandelen. Via DHL kun je een betaald label aanmaken met de volgende gegevens:
Fashion by Evi
Johanna Ufkesstraat 51
4822WZ Breda
info@fashionbyevi.nl
Hoe lang heb ik om mijn bestelling te retourneren?
Je hebt bij ons 14 dagen om je retour te verzenden. De 14 dagen gaan in zodra de bestelling bij jou is aangekomen.
Mag ik bestelde producten passen alvorens ze retour te sturen?
Uiteraard mag je de ontvangen producten even passen. Let erop dat je deze niet draagt. Als we schade of slijtage zien waaruit blijkt dat meer is gebeurd dan enkel het product beoordelen, verminderen we het bedrag dat je terugkrijgt met de waardevermindering die hierdoor ontstaat.
Wat zijn de kosten voor het retourneren van mijn bestelling?
Dit hangt af van het type pakket. De kosten kunnen variëren van 3,15 tot 9,95 exclusief eventuele toeslagen.
Wat gebeurt er wanneer ik mijn bestelling heb geretourneerd?
Als wij je pakket hebben ontvangen zullen we je een e-mail sturen naar het bij ons bekende e-mail adres. Wij zullen de retour dan zo snel mogelijk verwerken en het geld terug storten op de rekening.
Hoelang duurt het voordat ik mijn aankoopbedrag terugkrijg?
Zodra we je retourpakket hebben ontvangen krijg je het aankoopbedrag (en eventuele leveringskosten) uiterlijk binnen 14 dagen terug. We mogen wachten met terugbetalen totdat we de retour hebben ontvangen of totdat je hebt aangetoond dat je deze retour hebt gestuurd.
Welke producten kan ik niet retourneren?
Vanwege hygiënische redenen zijn deze producten uitgesloten van onze retourservice wanneer de verzegeling is verbroken:
- Sokken en panty’s;
- Badkleding.
De volgende producten zijn ook uitgesloten van onze retourservice:
- Cadeaubonnen en -kaarten.
Mijn vraag staat er niet tussen
Heb je nog andere opmerkingen of vragen over onze retourservice? Neem dan even contact met ons op via Contact.